Jak se hraje RPG?

1. listopadu 2013 v 21:39 | Kei |  Blbinky a Blog
Existují různé způsoby, jak se RPG hrají. Tento informační článek bude popisovat náš systém hry.

Spolu s tímto článkem si prosím přečtěte Pravidla.

Je to založeno na principu, že si vytvoříte svojí fiktivní postavu a s tou hrajete. Cílem RPG je utvořit nějaký příběh. Hráči za své postavy přidávají příspěvky o tom, co právě postavy dělají, jak se cítí, kde jsou atd.
Prvním krokem, jak hrát naše RPG, je zaregistrovat se. Poté, co se zaregistruješ, počkej až bude tvoje postava přidána na blog. Poté se teprv můžeš zaregistrovat na fórum a pak už je jen na tobě, jak se do hry zapojíš :)
Přispívejte do Příběhu, potkávejte se s dalšími postavami, bojujte, souložte( teda ne že bych vás do toho chtěla nějak nutit ale je to jedna z primárně povolených věcí :D) a tak dále. je to jen vaše volba :)

Dodržujte prosím základy pravopisu a smysluplné věty, jinak se to bude nějak řešit...

To, co právě postava dělá, píšeme zcela normálně.
To, co postava říká, píšeme do uvozovek (" ... ")
To, co si postava myslí píšeme mezi hvězdičky (* ...*)

Je důležité umět navázat kontakt s jinými postavami! Když napíšete, že jdete v lese, postavy se zrovna neuráčí a nepůjdou vás do lesa hledat.
Navázání by mělo vypadat např. takto:

Postava 2 se právě nachází v lese a postava 1 s ní chce hrát. Uděláte to tedy asi nějak takto:
Postava 1: Prochází se lesem, když najednou spatří Postavu 2
Postava 2: Všimne si Postavy 1 a schová se za strom. *Proboha, kdo je to?*
Postava 1: "Hej! Ty tam!" zakřičí.

Časté chyby, kterých se vyvarujte

GODMODING
V RPG hrajete za fiktivní svojí fiktivní postavu, nikoliv za jiné hráče. To znamená, že je nemůžete ovládat, nutit jim svoje vymyšlené reakce atd.

Příklad:
Postava 1: přijde do místnosti a uvidí tam postavu 2. Pozdraví ji a spolu si přisednou ke stolu.
Komentář:
Vy nevíte, jestli si s vámi bude chtít Postava 2 sednout ke stolu. Vždy dokončete příspěvek tak, aby měla Postava 2 prostor na svoje rozhodnutí.

MARRY SUE
To je přílišná dokonalost postavy. Musíte si uvědomit, že žádná postava není úplně neomylná, nejsilnější a nemá jen dobré stránky.

METAGAMING
Vědění informací, které za normálních okolností vědět nemůžete. Např. nemůžete vědět, co si váš protivník myslí (Pokud to nemáte ve schopnostech, ale hlavně si to nedávejte všichni...) nebo nemůžete tušit, co se před vaším vstupem ve hře dělo.

RUŠENÍ RPG
Správný hráč ví, kdy je vhodné vstoupit do hry jiných a kdy ne. Zkrátka postavy, povídající si v hospodě, úplně vyzívají k tomu, aby jste přišli a hráli s nimi. Naopak postavy, které jsou samy na pokoji a souloží vás do hry právě určitě nechtějí. Pokud máte pochybnosti o tom, jestli můžete vstoupit, zkrátka se domluvte.

Hraje se na Fóru
Zde je také Chat pro vedlejší konverzaci. Tam by jste se měli připojit okamžitě, když se chystáte hrát, Nikdy tam ale nehrajte, k tomu přece slouží Fórum!

By Kei
Kopírujte dle vlastního uvážení, stejně nebudete lepší :3